Dans, Husum Skole

Sæson 23-24

Tilbud om dans på Husum Skole

Kære forældre og elever,

Denne tilmeldingsliste gælder muligheden for et dansehold på jeres skole, som vi håber på at kunne tilbyde snart.

Men før vi kan gå videre med planlægningen, har vi brug for at vide, om der er tilstrækkelig interesse. Derfor beder vi jer om at tilmelde jer på vores liste, hvis jeres børn er interesseret i at deltage. Denne tilmelding er ikke bindende, men den vil give os en klar indikation af, hvor stor interessen er.

Vi opfordrer jer også til at dele jeres tanker, ideer og ønsker i det medfølgende notesfelt. Jeres input vil være uvurderligt, når vi planlægger programmet og strukturerer aktiviteterne.

Vi ser frem til at høre fra jer og forhåbentlig skabe et spændende danseeventyr sammen!

Dans og bevægelighed

Dans er mere end blot bevægelse - det er en kunstform, der giver mulighed for at udtrykke sig på utallige måder.
Hos os er dans ikke bare en aktivitet; det er et værktøj til at udforske følelser, udvikle selvtillid og skabe forbindelser med andre gennem bevægelse. Her er der ingen, der behøver at være den bedste eller have danset i mange år. Vi fostrer en glæde ved dansen frem for talentudvikling og vi glæder os til at danse med jer.